THE WALKİNG DEAD SURVİVAL INSTINCT



Başlık: The Walking Dead™: Survival Instinct
Tür: Aksiyon
Geliştirici: Terminal Reality, Inc
Yayıncı: Activision
Yayın Tarihi: 2013 Mart 19
Diller: İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Rusça

Önerilen Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows ® XP SP3/Windows Vista ® / Windows ® 7 / Windows ® 8
İşlemci: Intel Core 2 Duo E4400@2.00 GHz veya AMD Athlon 64 X2 4000 + @ 2.0 GHz işlemci veya daha iyisi
Bellek: 2 GB RAM
Grafik: AMD Radeon HD 4670 512MB veya Nvidia Geforce 8800 GT 512MB ya da daha iyisi
DirectX ®: 9.0c
Sabit Disk: 9 GB HD alanı
Ses: DirectX ® 9.0C veya üstü
Diğer Gereksinimler: Geniş bant internet bağlantısı
Ek: İnternet bağlantısı sadece Buhar içindir. Hiçbir online MP.













DOWNLOAD:

KUNYE-OYUN-İNDİR

3 yorum:

  1. dizinin sıkı takipcisiyim oyununun çıkmasına çok sevindim teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Dizi sezon arasındayken bu oyunda iyi gider. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. bende bu oyunu çok sevdim oguzhan abi ben Alphan bilgisayarım oldu da sitene girdim harika bir oyun muhteşem fefkaladenin fefkinde bize bigün kalmaya gel yani özledim seni bay

    YanıtlaSil