DEAD SPACE 3

Dead Space 3 Full İndir - Tek Link

Merhaba sevgili oyungezginler ailesi bugün sizlere korku ve aksiyon türü oyun severler için dead space 3 indir oyununu paylaşıyorum. Pek çok kişi bu tür oyunları sevmez çünkü gerilim türü oyunları oynarken her an bir şeyler çıkacak saldıracak gibi panikle bekleriz. Ancak her insan bu tür şeylerden korkmuyor. Bazı oyun severler ise korku oyunlarından ve gizemli oyunlardan hoşlanıyor. İlk 2 serisi beğeni toplayan oyun kullanıcıların beklentisiyle 3. seri ile yoluna devam ediyor.

Oyunda hakkında aslında çok fazla bir şey yazmak istemiyorum çünkü deneyip oynadığım bir oyun değil. Bu nedenle Dead space 3 indir oyunu için tanıtım videosunu konuya ekliyorum. Oyunda hakkında fikir sahibi olabilmeniz için videoyu izleyip karar verebilirsiniz. Yanlız serinin 3. oyunu olduğu için beğenilen bir oyun olduğu kanısındayım. Hepinize İyi oyunlar.
Dead Space 3 Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows XP (SP3) / Vista (SP1) / Windows 7 / Windows 8
İşlemci: 2.8 GHz işlemci veya eşdeğeri
Bellek: 1 GB RAM (XP),2 GB RAM (Vista veya Windows 7)
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 6800 veya daha iyisi
Sabit Disk: 10 GB boş alan






DOWNLOAD:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder